Hvorfor Rune Raahauge

Online Personlig Træning

16 års erfaring med kost, personlig træning og coaching. En erfaring, der gør forskellen og skaber vedvarende resultater

Lad os rykke på det

Starten på Vanerejsen

VANEREJSEN

Ubevidst dårlig vane

Du har måske grundviden om hvad der sundt og usundt og ved hvad der skal til, men alligevel får du aldrig rigtig omsat viden til handling. Uanset om du er enlig mor, single, har travlt med karrieren, studerende eller jobsøgende, så kan jeg hjælpe dig ved at skabe tydelige strukturer og udviklende forpligtelser.

Bevidst dårlig vane

Du har nu rejst dig fra sofaen eller omsat intentioner til rutiner. Du har måske også fået en større viden både om dig selv og om hvad, der fungerer for dig fra “øve-fasen”. Ja, måske er du også begyndt at kunne se og mærke en forskel. Hverdagen er begyndt at føles mere meningsfyldt og overskuelig.

Bevidst sund
vane

Nu er du for alvor kommet op i fart, har fået skabt et effektivt flow, hvor der er god balance mellem søvn, kost, fysisk aktivitet og din sociale sundhed. Du har også lært at skabe gode kompensatoriske mekanismer, som ikke er drevet af dårlig samvittighed, men snarere sund fornuft.

Ubevidst sund
vane

Sidste del af din vanerejse er starten på resten af dit liv. Du er nemlig nu så langt i din rejse at du automatisk begynder at sætte dig mål du end ikke turde drømme om i starten af vanerejsen. Du er måske stadig sårbar, til tider når livet skaber kaos i din orden, men mister aldrig helt fodfæstet, fordi du nu ved, hvad du indeholder og hvad, du er i stand til.

kundehistorier

RESULTATER

Sådan kommer vi i mål sammen

Jeg har øvet mig i træning og sund livsstil i rigtig mange år. Alt det jeg har prøvet, læst og erfaret, gennem årene, vil jeg dele gennem mine forløb.

At skabe resultater eller en ny livsstil er ikke altid nemt. Men jeg ved det kan lade sig gøre og du skal i gang, fordi du ved, det er godt for dig, fordi følelsen af at nå dine mål er fantastisk OG fordi du fortjener det.

I mine forløb er jeg med dig hele vejen! Jeg er der, når det er ekstra hårdt, og du har brug for støtte, motivation, vejledning eller når du vil fortælle om din udvikling. Samtidig fokuserer jeg på at udarbejde en personlig kost- og træningsplan, som tager udgangspunkt i dit liv og dine mål fremadrettet.

Du vil få adgang til en app, hvor alle dine planer samt alt kommunikation og opdatering med mig er tilgængeligt. Du kan derfor altid række ud til mig, hvis du har spørgsmål eller har brug for en pep-talk.

Ligegyldigt hvad dit mål er, så starter det altid med at du tør at gå i gang. Stop med at tænke på alt det, som kan gå galt – tænk i stedet på alt det, som kan gå godt!

Så hvis du går og drømmer om at tabe dig, få gang i din træning og har lyst til at arbejde tæt sammen med mig, så skriv dig op i min kontaktformular, og jeg kontakter dig.

Fokus vil i det første trin af produktet at identificere hvor på vanerejsen vi befinder os, hvor vi skal hen og hvordan vi kommer derhen til det du gerne vil opnå. Målsætningen kan være meget individuelt og fokus kan gradvist ændre sig jo længere du når hen i forløbet, i takt med din udvikling. En indledende motivation om et større selvværd og lavere vægt kan måske ende ud med en motivation om blot at blive stærkere til dødløft og ikke nødvendigvis den bedste. Udviklingen er dynamisk og enorm individuel. Derfor vil vi i starten af forløbet fokusere på at bygge en række gode simple vaner såsom at følge en madplan, at tracke din udvikling samt at komme godt i gang med træning, søvnrutiner og fysisk aktivitet. Alt sammen for at skabe gode rutiner og et stærkt samarbejde. Det er vores fælles fundament, som vi kan bygge videre på så vi kan arbejde dedikeret med at blive de dårlige vaner kvit og danne de nye gode.

  • Meget simple ting
  • Kostplan
  • Tracking
  • Det gode samarbejde
  • Hvor er vi? hvor skal vi hen, hvordan vi kommer derhen
  • Basic – det gode fundament

Kontrollen med dit liv og hvad du fylder ind dine 24 timer er afgørende for din udvikling i forløbet. Derfor er vi, ugentligt, i kontakt for at kunne evaluere og gen-evaluere på vores fælles mission: at flytte dig til dér hvor du gerne vil hen. Vi arbejder altså her med et fælles commitment. Der vil i denne fase være et meget stort fokus på processen i at, langsomt men gradvist at opbygge mere og mere viden i forløbet. Vi ser her de første optegninger til hvad, der sidenhen, bliver din personlige værktøjskasse. Du vil også skulle prøve en række ting af for, bedst muligt, at kunne definere din egen værktøjskasse. Her vil jeg med mine 17-års erfaring fokusere på at coache dig i den rigtige retning. Du er i førersædet, jeg er din co-pilot eller wingman.

  • Vi putter mere og mere viden på
  • Kontrol
  • Værktøjskasse
  • Justeringer – det prøves flere forskellige ting af
  • Man gør det til sit eget

 

Svære tider bliver der ikke færre af. Du bliver bare stærkere og bedre til at håndtere dem. Derfor er værktøjskassen vigtig. Vidensbanken og de lektioner du vil modtage her vil tage udgangspunkt i at du opnår komplet kontrol med dit eget liv, kan lave egne op – og nedjusteringer samt at du får mere indgående viden om emner som programmering, deload, forskel på kalorier, periodisk faste mv. Alt sammen for at du kan møde de situationer livet sætter dig i med den bedst mulige løsning. Alle de inputs du vil få langs vanerejsen vil blive personligt tilpasset efter dine præferencer, pace og personlighed.

  • Vidensbank
  • Forskellen på kalorier
  • Selv- op og nedjusteringer
  • Mere specifik viden (kettlebells Vs. dumbells)
  • Programmering
  • Hvornår kost kommer først. Hvornår træning kommer først
  • Periodisk faste
  • Deload

 

Du er nu gået fra bevidst sund vane til den ubevidst sunde vane. Vi har sammen lagt et stærkt fundament. Et fundament vi henimod slutningen af forløbet sammen kan arbejde på forbliver i dit liv. Din værktøjskasse er så bred og så stor del af dit liv at en god, sund aktiv livstil er noget du helt naturligt praktiserer. I den sidste fase vil jeg desuden udfordre dig på den mere specifikke træningsbaserede viden og metoder og vi vil lægge på i forhold til den mentale del: på hvordan du rejser dig når du falder, på hvordan ændringer i dit liv i højere grad kan tackles – for du har jo værktøjskassen til at håndtere det.

  • Compound Vs isolering
  • Vanerejsen
  • Overtænkning
  • Du er nu uddannet
  • Fokus på at få dig videre.

The course gives access to

Tilpasset kostplaner

Træningsplaner og progression

Ugentlig tracker

Du kan tælle dine skridt, hæv dit bord, løb med dit Garmin/apple ur osv osv.

Du vil løbende få fællestræninger, lessons til inspirere dig, hjælpe dig videre i din udvikling osv. osv.

Rune Raahauge

Helt ærligt, så er jeg er nok ikke som de fleste andre personlige trænere.

Først og fremmest er jeg familiefar til to små drenge med alle de store glæder og udfordringer det giver i hverdagen.

Derudover er jeg livsnyder med en forkærlighed for stærk kaffe og lækker mad i gode venners lag.

Og så har jeg helt fra barnsben været komplet og aldeles tosset med træning og sport.

Som glad knægt i Nakskov var det primært fodbold og redskabsgymnastik jeg brugte min tid på.

Det gav mig et solidt bevægelses-fundament, som jeg sætter stor pris på i dag og bruger i mit arbejde som personlig træner.

For mig gav sporten også et stærkt socialt sammenhold, der gjorde det sjovt selv når det var allermest hårdt.

Det sociale element er stadig er noget af det vigtigste for mig.

I dag træner jeg ofte sammen med venner, for på den måde at kombinere det sociale med samtidig at få sved på panden.

hyppigt stillede spørgsmål

Du kan forvente et skræddersyet forløb, specifikt til dig. Du får hjælp fra både mig og mit team til at hjælpe dig hele vejen mod dine mål. Dine kost- og træningsplaner vil simple at følge og vigtigst af alt: tilpasset til dine præferencer. Den personlige check-in proces sikrer, at du bevæger dig mod dine mål, og gennem den direkte chat får du støtte hele vejen igennem forløbet.

Du kan forvente et skræddersyet forløb, specifikt til dig. Du får hjælp fra både mig og mit team til at hjælpe dig hele vejen mod dine mål. Dine kost- og træningsplaner vil simple at følge og vigtigst af alt: tilpasset til dine præferencer. Den personlige check-in proces sikrer, at du bevæger dig mod dine mål, og gennem den direkte chat får du støtte hele vejen igennem forløbet.

Alles krop reagerer og tilpasser sig træning forskelligt, så vi arbejder sammen med dig i det tempo, der fungerer bedst for dig. Træningen bliver opdelt i faser, så du er sikret, at du rykker dig tættere på dine mål og træner med den korrekte intensitet.

Nogle af mine tidligere klienter har opnået deres resultater på få uger, andre nogle få måneder. Resultater afhænger altid af forskellige faktorer, såsom dine skræddersyede kost- og træningsplaner, engagement i og uden for træningscenteret og hvor meget fokus du investerer i processen. Hvis du er villig til at gå all in, kan jeg garantere, at du vil se fremskridt, se resultater og være på vej til at nå dine mål!

Din ernæring er den vigtigste del af din nye rejse. Planer skal være holdbare og velsmagende. Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave livsstilsændringer i stedet for blot at følge kedelige eller strenge diæter! For at opnå de resultater, du ønsker, er det vigtigt at skabe en sund balance mellem at have et godt forhold til mad og at udvikle en forståelse for, hvad du skal være opmærksom på (dvs. portionsstørrelser, kalorier, makroer).

Du vil få adgang til et stort antal velsmagende måltidsmuligheder til hvert måltid på dagen. Du får også en opskrift og ingrediensfordeling for hvert måltid, hvilket hjælper meget, hvis du ikke er vant til at lave mad, eller du aldrig har prøvet at lave et bestemt måltid. Disse måltider vil tage hensyn til eventuelle allergier eller diætrestriktioner, du måtte have (dvs. cøliaki, laktoseintolerant eller vegansk).

Selvfølgelig kan du det! Jeg kan lave en plan for dit foretrukne sted og tilpasse den til dine mål og livsstil.

Du kan se alle fremskridt og målinger gennem min app på din telefon. Dette inkluderer; billeder, ugentlige vejninger, søvn, kost, motivation eller vandindtag. På den måde kan jeg følge dine fremskridt og foretage de nødvendige justeringer af dine mål eller planer.

Du bestemmer! Du fortæller mig, hvor meget tid du har til træning om ugen, og hvad dit mål er. Så lægger vi en plan, så træningen bedst muligt passer ind i din rutine.